ورود به فروشگاه اینترنتی کی سی کالا

کلمه عبور را فراموش کرده ام
ورود/ثبت نام
کاربر جدید هستید؟ ثبت نام
سبد خرید
0

جنس فروخته شده پس گرفته می شود! تعویض می شود!

فروشگاه اینترنتی کی سی کالا همواره حس مسئولیت پذیری و توجه به نیاز و خواست مشتریان خود را سرلوحه کار خود در تمامی بخش ها درنظر گرفته است. در راستای این سیاست، در صورتی که مشتریان عزیز به هر دلیلی درخواست مرجوع کردن محصولی را داشته باشند ما این درخواست سریعا بررسی و در کمترین زمان ممکن به درخواست وی پاسخ خواهیم داد.

گاها ممکن است مشتریان عزیز پس از خرید یک محصول تحت شرایطی از خرید خود منصرف شده و درخواست کنسل کردن سفارش خود را داشته باشند و یا ممکن است پس از تحویل محصول، به دلایلی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد درخواست تعویض یا مرجوع محصول را داشته باشند؛ در این حالت فروشگاه اینترنتی کی سی کالا برطبق سیاست مشتری مداری خود بدون هیچگونه چشم داشت و ممنانعتی به درخواست آنان پاسخ مثبت می دهد.

هرچند که ما تمام تلاش خود را در پروسه فروش خواهیم کرد تا مشتریان عزیز بتوانند محصولات خود را با دقت کامل و شناخت کافی خرید نمایند اما بروز چنین اتفاقی برای ما قابل پیش بینی است.

عموما کالای فروخته شده تحت شرایط زیر قابل بازپس گیری است :

در وضعیتی که شما محصول را خرید کرده اید اما هنوز برای شما ارسال نشده است و درخواست لغو سفارش خود را دارید.

در این حالت می توانید درخواست خود را در سریعترین زمان ممکن از طریق راه های ارتباطی مختلف به اطلاع کارشناسان فروش ما برسانید تا در اولین اقدام از ارسال محصول برای شما جلوگیری نمایند و پس از انجام مشاوره با مشتری عزیز و بررسی علت موضوع در صورتی که سفارش اصلاح نشده و تصیم پس کنسل کردن آن شد کل مبلغ سفارش بدون هیچگونه کسوراتی به شما عودت داده خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی کی سی کالا همواره تاکید بسیار داشته که مشتریان عزیز پس از تحویل محصولات خود به هیچ وقت بسته بندی آن را باز ننمایند تا زمانی که کارشناسان نصب و خدمات پس از فروش شرکت سازنده به محل آنان مراجعه و این اقدام از جانب آنان انجام شود.

در این حالت که شما هنوز بسته بندی محصول را باز نکرده اید و درخواست مرجوع کردن آن را دارید می بایست با فروشگاه تماس گرفته و درخواست کنسل کردن خرید خود را اعلام فرمایید. کارشناسان فروش ما در ابتدا علت درخواست شما را بررسی کرده و در صورت نهایی شدن درخواست مبنی بر مرجوع کردن می بایست محصول را بدون هیچگونه تغییر در بسته بندی آن به آدرس فروشگاه ارسال نمایید.

در خصوص عودت هزینه سفارش نیز تنها نکته ای حایز اهمیت است هزینه حمل نقل آن می باشد.

باتوجه به اینکه فروشگاه اینترنتی کی سی کالا تمامی محصولات خود را به تمام نقاط کشور به صورت رایگان ارسال می نماید و این هزینه ارسال را از منابع خود تامین می کند، لذا در چنین شرایطی در صورتی که مشخص گردد محصول خریداری شده با آنچه شما سفارش داده اید در تناقض است، هزینه حمل و نقل بر عهده فروشگاه خواهد بود. اما اگر مشخص گردد این عودت محصول به دلایل شخصی مشتری باشد هزینه مرجوع شدن آن بر عهده مشتری است. همچنین در عودت مبلغ سفارش نیز متاسفانه هزینه ارسال از مبلغ پرداختی کسر خواهد شد.

همانطور که پیشتر به آن اشاره شده فروشگاه اینترنتی کی سی کالا همواره به مشتریان عزیز خود تاکید می کند که بسته بندی محصول را به هیچ وجه باز ننمایند و این اقدام تنها توسط کارشناسان فنی شرکت سازنده انجام شود. با این حال در صورتی که خود اقدام به باز کردن بسته بندی آن کرده اید و درخواست مرجوع کردن کالا را دارید می بایست با شرکت تماس گرفته و موضوع را به اطلاع کارشناسان فروش ما قرار دهید. در ابتدا موضوع بررسی شده و سعی ما رفع مشکل مشتری است اما اگرنتیجه مذاکره  پس فرستادن محصول باشد، چند حالت پیش خواهد آمد :

حالت اول – بسته بندی محصول را مشتری باز کرده باشد، محصول هیچگونه ایراد و مشکل ظاهری نداشته و نصب و استفاده نشده باشد، اگر بسته بندی محصول سالم باشد امکان مرجوع کردن آن وجود دارد.

حالت دوم – اگر محصول هیچگونه ایراد و مشکل ظاهری نداشته، نصب و استفاده نشده باشد اما بسته بندی آن دچار ایراد شده است، متاسفانه امکان مرجوع کردن آن وجود ندارد. زیرا در وهله اول باز کردن بسته بندی توسط مشتری تخلف بوده و آسیب رساندن به بسته بندی باعث می شود مطابق قوانین شرکت های سازنده محصولات نتوانیم آن را پس بگیریم. زیرا شرکت سازنده زیر بار چنین شرایطی نخواهد رفت و فروشگاه اینترنتی کی سی کالا نیز مطابق قوانین شرکت های طرف قرارداد خود فعالیت دارد.

حالت سوم – بسته بندی محصول را باز کرده و ملاحضه نمودید که بر روی آن مشکل ظاهری وجود دارد! در چنین حالتی بازهم متاسفانه امکان مرجوع کردن آن وجود ندارد. زیرا همانطور که توضیح دادیم شرکت سازنده این محصول را تحت پوشش گارانتی خود قرار نمی دهد.

حالت چهارم – محصول توسط کارشناس فنی شرکت باز شده و مشکل ظاهری در آن وجود داشت و یا پس از نصب متوجه شدید معیوب است. در این حالت طبق نظر کارشناس فنی شرکت سازنده و مطابق مفاد شرایط گارانتی آن امکان مرجوع کردن محصول وجود دارد و شما می توانید پس از انجام هماهنگی های لازم با کارشناسان ما محصول معیوب را به آدرس فروشگاه ارسال تا طبق شرایط گارانتی آن اقدامات لازم توسط ما صورت گیرد.

گاها ممکن است پیش بیاید که مشتری به دلایلی همچون تغییر سلیقه در محصول خریداری شده و یا مشکلاتی که ممکن است در بحث ابعاد محصول و ابعاد برش خورده محل آن وجود داشته باشد درخواست تعویض محصول را داشته باشید. در این صورت ابتدا با فروشگاه تماس گرفته و موضوع را به اطلاع کارشناسان ما برسانید. پس از بررسی در صورتی که درخواست شما مطابق با شرایطی که در موارد قبل توضیح داده ایم بود می توانید آن را مرجوع کرده و محصول دیگری را درخواست نمایید.

لازم به ذکر است که هزینه ارسال آن به فروشگاه و فرستادن محصول جدید، بر عهده مشتری خواهد بود.